Mededelingen van de Predikant.

TENTDIENST WESTERHAAR 4JUNI.

Het Oranjecomité van Westerhaar-Vriezenveensewijk zet haar feesttent zondagavond 4 juni weer open voor de jaarlijkse gezamenlijke dienst van de kerken.
De hervormde gemeente, de gereformeerde kerk en de baptisten nodigen iedereen uit om deze tentdienst te bezoeken. Het begint om 19 00.uur.
We gaan onder leiding van een gelegenheidsband en ondersteund door zangers en zangeressen uit Westerhaar-Vriezenveensewijk blij-makende en opgewekte liederen zingen. De tekst verschijnt op grote schermen. De voorgangers van de drie gemeenten zullen het welkom, het thema en de slotwoorden verzorgen. Dus u komt ds. Karel Hazeleger tegen, Michèl Dethmers en ds.Wim den Braber. Ds. Den Braber gaat u en jou de vraag voorleggen: Energie tekort?
Soms gebeurt je dat, maar hoe los je dat dan op? Had je het kunnen voorkomen?
We houden een collecte voor “ Zorg voor elkaar”, en zo zorgen we voor elkaar in Westerhaar Vriezenveensewijk.
En na afloop is er voor groot en klein iets te drinken en iets lekkers te eten.
Kortom: u/jij bent 4 juni om 19.00 uur van harte welkom in de feesttent.

Geplaatst in Geen categorie.